maandag 19 december 2011

Winter, where are you?

Begin november, iedereen zei dat deze maand het begin van een 'horrorwinter' zou zijn en het maarliefst -23 zou worden. Niet gebeurd. Daar ben ik blij om, maar we zijn inmiddels een maand later en het is nog niet kouder dan -2 geweest. Het zal wel liggen aan het feit dat ik een fries ben, maar ik wil kunnen schaatsen en sneeuw. Maar niet tegelijk.

Ik droomde van een witte kerst maar omdat het dat over minder dan een week al is is mijn hoop een beetje verdwenen. Sowieso is het weer dit jaar een beetje raar, vorige week werd het pas herfst en de zomer was ook niet je-van-het. De winter is nog niet voorbij, maar ik geloof er niet meer in.

Dus, de winter ontbreekt maar de winterdip zeker niet. Ik heb nergens zin meer in en kan alleen nog maar denken aan de vakantie. Ik doe niks meer voor school, alleen nog dingen die echt belangrijk zijn. Zoals bij alles, eigenlijk. Dit is ook zeker te merken aan mijn blog. Ik heb gewoon geen inspiratie en zin om nog iets te schrijven, ik ben er gewoon te moe voor. Ik baal ook van de slechte inhoud van dit stukje maar ik vond gewoon dat ik in ieder geval iets moest plaatsen. Ik zie jullie snel, hopelijk met een leuk stukje en veel sneeuw.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen