vrijdag 30 december 2011

Vakantie? Drukte!

Deze hele week zijn ik en mijn vader en moeder (ik ben enig kind) al aan het heen en weer vliegen. Kerstavond naar mijn familie in Den Haag, eerste kerstdag weer naar huis om kerst te vieren bij vrienden van ons en tweede kerstdag de hele familie bij ons over de vloer. Erg druk, maar wel heel gezellig. Na twee dagen rust begint het vandaag weer opnieuw: vanmiddag alle vrienden bij ons over de vloer en morgen is het dan eindelijk oud en nieuw! Again: druk, maar supergezellig.

Ik heb dan ook het idee dat volgende week mijn vakantie pas echt begint, hele dagen niks doen en alleen maar op de bank hangen. Het klink zo perfect, maar ik zou me gaan vervelen. Gelukkig ga ik leuke dingen doen met vriendinnen. Ik moet wel tijd voor mezelf overhouden, want ik moet nog een boek voor Engels lezen waar ik een so over krijg en ik wil mijn sjaal af hebben. Je hoort het goed: ik, het meisje wat nooit iets afmaakt, ben begonnen met het breien van een sjaal. En wonder boven wonder vind ik het nog leuk ook.

Dan hetgeen waar ik het meest zin in heb: SHOPPEN! Ik heb zin om al mijn geld uit te geven aan kleren en andere leuke spulletjes. Ook wil ik nog steeds mijn kamer veranderen en ik kan niet wachten om die te gaan inrichten, met mijn net geshopte kameraccessoires, natuurlijk. Ook moet ik nog stage lopen op de laatste zaterdag van de vakantie, iets waar ik echt geen zin in heb. Ik moet gewoon nog zoveel dingen doen, vooral dingen waar ik geen zin in heb, en ik heb zo weinig tijd! De eerste week is alweer bijna om, maar ik wil niet terug naar school. Ik wil voor altijd vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten