woensdag 7 december 2011

Parfum

Ik ben gek op parfum. In alle soorten en maten. Van goedkoop tot duur. Op dit moment heb ik zelf 'maar' 2 parfums, en ik wil er nog veel meer! Mijn moeder vindt het alleen belachelijk om meer dan 2 parfums te hebben. Dat is het misschien ook wel, je kunt er tenslotte maar 1 tegelijk dragen, maar ik heb het gevoel dat ik iets mis. 's Ochtends heb ik niet veel opties om uit te kiezen en dat vind ik saai. 1 van de 2 wil ik ook niet te vaak dragen, want het is een klein flesje en als dat opgaat heb ik nog maar keuze uit 1 parfum. Dat is gewoon iets wat ik niet wil, omdat ik graag heb dat mensen mij kunnen ruiken. En ik heb het idee dat dat niet meer gebeurt als je iedere dag hetzelfde parfum draagt.

Reveal van Halle Berry (15 ml) en Peach Blossom van Tommy Hilfiger (30ml). Dat zijn de 2 parfums die ik heb, buiten heel veel testertjes om. Ik ben vooral dol op Reveal, terwijl ik die de eerste keer dat ik hem opspoot echt niet lekker vond. Veel te zoet, iets waar ik echt niet van hou. Maar de geur ontwikkelde zich heerlijk tot een heel zacht, beetje zwitsal-achtig luchtje. Mijn testertje ging op en ik wilde een full size, die ik nu dus heb. Het is maar een klein flesje (die was in de aanbieding op dat moment) en ik ben er zuinig mee. Ik wil hem gewoon niet opmaken! Terwijl het echt geen duur parfum is.

Hoewel ik een jaar geleden niks van parfum wilde weten, kan ik nu echt niet meer zonder. Ik voel me naakt als ik het vergeet op te doen en ook niet echt.. sexy, als dat het goede woord is. Nog iets wanneer ik echt niet meer zonder parfum zou kunnen: jongens die langslopen en geweldig lekker ruiken. Hemels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten