maandag 26 december 2011

...

Dus, ik had beloofd dat ik in de vakantie weer lekker veel ging bloggen en er echt zin in had. Dat heb ik ook wel, maar ik heb het een beetje gehad met Blogspot. Wordpress spreekt me op het moment heel erg aan, waarom weet ik niet. Ik zit er dus over te denken of ik zal overstappen. Aan de ene kant wil ik het heel graag omdat ik het mooier en professioneler vind ogen, maar aan de andere kant verander ik dan wéér van blog en dat heb ik al zo vaak gedaan dit jaar. En ik ben blij met mijn 3 volgers, hehe. Niet superveel, maar het is een begin! Laat me weten wat ik zal doen. Ik merk zelf dat ik erg neig naar Wordpress.

Nu het leuke deel: vakantie! En kerst! Hoewel het een beetje laat is wens ik jullie fijne kerstdagen. Geniet er van. Persoonlijk heb ik niet echt het kerstgevoel. Dit komt grotendeels door het rare weer, denk ik. Het is 10 graden en de zon schijnt, terwijl ik had gehoopt op een witte kerst en daarna ijs. Toch hou ik van de tijd van het jaar: eerst kerst, dan nieuwjaar en daarna een weekje uitrusten en leuke dingen doen met vriendinnen. Die twee weken gaan zo snel. 

Verder wil ik deze vakantie ook nog iets aan mijn kamer doen. Ik loop al minstens een jaar rond met het idee hem te veranderen. Hij is nu blauw, geel en groen terwijl ik hem zwart en wit wil. Dat klinkt misschien saai, maar dan kan je in je meubilair altijd nog een kleurtje toevoegen. Ik weet al helemaal wat ik wil en ook heb ik op de site van IKEA al meubelen uitgezocht die me wel mooi leken. Mijn moeder heeft gezegd dat ze er deze vakantie wel met me naar wilde kijken. Maar ik ken mijn moeder, dus of er iets van komt weet ik niet. Ik heb ook nog de keuze uit de kamer die ik nu heb en de kamer die ik vroeger had, dus daar moet ik ook nog even goed naar kijken. Één ding weet ik in ieder geval zeker: ik verveel me deze vakantie niet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten