woensdag 30 november 2011

Verlanglijstje

Het is de tijd van het jaar waarin je de meeste cadeaus in een korte tijd krijgt: december! Zelf vieren wij niet officieel sinterklaas (al mag ik af en toe wel mijn schoen zetten), maar aan kerst doen we wel. En omdat mijn familie niet weet wat ik precies wil zijn verlanglijstjes altijd handig. Bereid je voor op een aantal veel te dure wensen.

  • ChloĆ© - ChloĆ© 
  • The Body Shop - White Musk
  • Lush- Snowcake
  • Lauren Conrad - Style
  • Rosebud Salve
  • Nieuwe schooltas
Gewoon een paar dingen die ik echt nodig heb. Of echt graag wil. Ik krijg het echt niet allemaal maar waarschijnlijk een paar dingen hiervan en een paar kleine dingen die mijn familieleden (maar vooral oma) voor me hebben uitgezocht. Ook leuk!

Zelf ben ik echt helemaal fan van deze tijd van het jaar. De temperaturen zijn wat minder, maar diezelfde temperaturen zorgen er wel voor dat je kunt schaatsen en de sneeuw die er valt ook echt blijft liggen! Ik hoop dan ook dat we dit jaar een witte kerst krijgen, zo gezellig en knus! En sneeuw is natuurlijk ook altijd leuk voor sneeuwvrij.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen