dinsdag 8 november 2011

Toetsweek

Ja, I'm so sorry, maar alweer een artikel over school. De toetsweek, om precies te zijn. Net zoals het vorige! Ik heb vandaag 3 van de 13 gemaakt en het viel me echt mee. Geschiedenis ging wat minder, maar ik had al verteld dat leren daarvoor gewoon niet lukte en het is sowieso niet mijn beste vak. Voor Frans en Nederlands had ik niet geleerd (dat kon ook niet), en dat ging best goed! Frans was een leestoets en dat is zeker niet mijn sterkste kant van Frans, Nederlands was echt makkelijk, het ging over teksten lezen en daar vragen over beantwoorden zoals: 'wat is het onderwerp'? Voor iedere toets heb je 45 minuten en daartussen zitten pauzes van minimaal een uur. Be-lach-e-lijk. Maar het is wel chill, een beetje zitten in de kantine en lopen door de school. Ik had echt gedacht dat het verschrikkelijk zou zijn, ik voor iedere toets keihard zou leren en toch een onvoldoende halen. Maar tot nu toe is dat voor mijn gevoel zeker niet zo. Ik heb natuurlijk nog maar een dag gehad, maar het is toch weer eentje minder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten