maandag 14 november 2011

Overdosis

Nee, geen drugs voor mij. Wel toetsen, en veel. Ik heb jullie daar al 2 keer eerder mee lastig gevallen en ben niet van plan dat nog een keer te doen. Vandaag heb ik goed nieuws! Mijn toetsweek is eindelijk voorbij dus voor 1 hele periode is het TTYN (Talk To You Never, Paris Hilton?!?!).

Ik heb al 3 cijfers gekregen: 7,1 - frans, 6,3 - economie en 8,5 - gym. Dus ik ben redelijk tevreden tot nu toe. En ik ben vrij, vrij van toetsen en voor een korte tijd vrij van huiswerk. Waarschijnlijk alleen nog vandaag, dus ik geniet ervan en beeld me in dat het eeuwig duurt.

Vrijdag, of in ieder geval dit weekend, ga ik shoppen. En hoe. De beste therapie die er is! Ik heb nogal wat dingen die ik wel wil en.. misschien koop ik nog wel meer dan dat. Ik zou graag met mijn moeder naar een grote stad gaan, dus ik hoop dat daar tijd voor is. In ieder geval, voor nu is het: doei toetsweek, en hallo vrije tijd.

2 opmerkingen:

  1. Fijn he, als zo'n rotweek eindelijk voorbij is? Ik had ook vorige week testweek, is niet zo heeeel goed gegaan haha :x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @elize: haha ik heb vandaag nog meer cijfers teruggekregen, laten we het daar niet over hebben..

    BeantwoordenVerwijderen