zondag 6 november 2011

Dancing in the problems

Dancing in the glitter is niet meer, vanaf nu is het dancing in the problems! Er is namelijk één ding dat ik wel heb en wat ik niet heb. Toetsweek? CHECK! Concentratie? Ver te zoeken. En aangezien dat misschien nog wel het belangrijkst is, heb ik zo het idee dat volgende week misschien lichtelijk gaat mislukken. You know what? Laat dat lichtelijk ook maar weg.

Het is niet zo dat ik het niet wil, want ik wil over dit jaar, en de jaren daarna ook. Ik weet dat ik het kan, dus ik weiger te falen. Ik wil alles uit mijn hoofd leren en die toetsen goed maken. Maar als ik naast me kijk en mijn geschiedenisboek en agenda open zie liggen, begin ik me af te vragen waar ik het voor doe.

Voor mezelf, dat weet ik. Ik wil later niet onder een brug wonen (respect voor diegene die dat wel doen) en me de hele dag vervelen omdat ik geen baan heb. Ik wil werken en daar mijn eigen centen mee verdienen, waarvan ik mijn huis kan kopen en daar in kan wonen, en er trots op zijn. En dat is waar ik nu geschiedenis voor ga leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen