dinsdag 15 november 2011

Baaldag

Iedereen heeft wel eens in de zoveel tijd een dag waarop alles mislukt. Zo'n dag had ik dus vandaag. Meer cijfers teruggekregen van toetsen uit de toetsweek en de hoogste was een 6.3. Echt goed was het dus niet.  Ik had er gewoon even geen zin meer in: ik leer zo hard, en toch zijn mijn cijfers niet eens heel hoog. Waar doe ik het voor?! Daarbij moet ik mijn slechtste vakken nog terugkrijgen.

Er was alleen 1 hoogtepunt: de laatste les viel uit en dus was ik even laat thuis als dat ik normaal uit zou zijn. Ik plofte op de bank en zag op twitter dat er nog een cijfer op internet stond. Ik keek, en weer een onvoldoende. Ik pakte uit luiheid een flesje drinken in plaats van een glas en gooide mijn bakje tot de rand vol met chips. Ham kaas. Met als resultaat dat ik nog steeds verschrikkelijk moe ben en uit mijn mond stink.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten