vrijdag 18 november 2011

Appelsnor

Vandaag was voor het eerst in een hele lange tijd weer eens een leuke schooldag! Ik kreeg mijn laatste toetsweekcijfer terug (wat goed was) en alles wat werd uitgelegd begreep ik. Maar wat het vooral erg leuk maakte: ik heb ontzettend veel gelachen. Tijdens de eerste pauze zat ik naast een vriendin die een appel at, en die appel was erg sappig. Toen ze beet spatte al dat sap in mijn gezicht. Het kwam ook in mijn oog en ondanks dat het een beetje brandde, kwam ik niet meer bij.


Na de pauze waren ik en 2 andere vriendinnen lekker kinderachtig bezig onder de les. We tekenden snorren, knipten ze uit en plakten ze met plakband op onze neus. Het mooie was dat de leraren ons gewoon serieus namen en we ze  niet af hoefden te doen. Ik moest zelfs een keer iets voordoen op het bord en hield mijn snor gewoon op. Wat nogal logisch is natuurlijk, ik had geen scheerapparaat bij me..


Na school ben ik ook nog even naar de mcdonalds geweest, waar ik me helemaal vol heb gegeten. Ik ging er eigenlijk naar toe om de nieuwste mcflurry te proberen (kruidnoten, die trouwens erg lekker was) maar nam ook nog een happy meal omdat ik nog honger had. Ik voelde me weer even helemaal kind! Heerlijk, zo'n dagje.

p.s. vinden jullie het leuk om plaatjes te zien bij artikelen?
p.p.s. ik heb ook tumblr! klik hier om daar naar toe te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten