woensdag 23 november 2011

Alles

Doordat de herfstvakantie in mijn geval zo vroeg viel, zit ik nu met verlangen te wachten op de kerstvakantie. Het duurt nog 4 weken en dat is me veel te lang. Op dit moment heb ik het gewoon even niet meer, qua school dan. Iedere dag weer dat huiswerk en vandaag is de eerste keer dat ik er serieus naar gekeken heb. Ik kan het gewoon niet opbrengen en het kost me iedere ochtend meer energie om op te staan. Ik ben bang dat als het zo doorgaat ik bij wijze van spreken slapend op mijn fiets zit.

En dan nog iets: ik weet dat ik veel zeikartikels schrijf en ik doe mijn uiterste best om er af en toe iets leuks doorheen te gooien. Maar doordat ik zo weinig tijd heb, lukt het me gewoon niet en als ik een keer tijd heb weet ik niet waar ik over moet schrijven. En dat is nou net waarom ik mijn blog niet begonnen ben, ik wil schrijven waar ik over wil wanneer ik dat wil. Lekker dingen van me af schrijven, daar doe ik het voor. Het is misschien niet altijd even leuk voor mijn lezers (wat er wel 2 zijn, echt enorm veel *kuch*), maar ik blog niet volgens regels. Misschien ook wel, ik blog volgens de regels van mijn leven en in mijn leven zijn er geen regels. Punt uit.

Het was heerlijk om dit even op mijn blog te zetten, ook al weet ik dat bijna niemand dit leest. Misschien is dat ook wel het fijne er aan, ik hoef nergens rekening mee te houden. Over 4 weken heb ik tijd, veel plezier (als alles goed gaat) en hopelijk een hoop inspiratie. Misschien ook wel over 2. Heb je idee├źn? Deel ze! Dan maak ik behalve mezelf misschien ook eens een ander blij. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten