vrijdag 21 oktober 2011

Vakantie

Herfstvakantie! Afgelopen week geen school voor mij, waar ik echt aan toe was. Ieder jaar gaan we een midweek naar ons huisje op Terschelling in de herfstvakantie, lekker uitwaaien. Ik woon in Friesland dus veel vriendinnen van me zaten er ook. Ik heb me zeker niet verveeld! Ik heb leuke dingen gedaan met die vriendinnen, naar het strand geweest om mijn haar te verpesten maar soms ook gewoon helemaal niks. Het is leuk om iedere dag iets af te spreken of 10 kilometer te gaan fietsen (ok, dat laatste misschien niet), maar een drukke planning heb ik ook als ik gewoon naar school moet. Dus nee, dat zat er voor mij niet in. Ik heb ook een paar leuke dingen gekocht, die ik overmorgen laat zien samen met de buit van morgen, want dan ga ik naar Den Haag. Het is vandaag helaas alweer vrijdag, dus dat betekent dat ik nog 2 dagen lekker rustig kan doen wat ik wil en daarna is het weer keihard aan het werk. Maar voor diegene die in het zuiden wonen: geniet van je vakantie en doe een keer lekker helemaal niks! Cola, popcorn, tv op Nickelodeon en verstand op 0. Eens in de zoveel tijd moet dat kunnen, right?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen